Objednávejte nyní – odesíláme za 3 týdny. Uděláme maximum, abychom Vám doručili pod stromeček! 🎄

Podmínky vrácení a reklamace – Comboski

Před vrácením zboží zvažte udržitelnější alternativy:
Vrácení zboží může mít negativní dopad na životní prostředí. Obaly se často nerecyklují a samotné zboží může skončit na skládkách, což zvyšuje ekologickou stopu každého vráceného produktu. Věříme, že i malé kroky mohou přispět k udržitelnějšímu světu. Proto vám doporučujeme zvážit jiné možnosti, než je vrácení:

  1. Prodej na bazaru nebo second-hand platformách

    • Pokud vám zboží nevyhovuje, zkuste ho nabídnout dál přes online bazarové platformy nebo sociální sítě. Získáte tím zpět část investice a zároveň umožníte, aby produkt našel nového majitele, který ho skutečně využije
  2. Darování nebo výměna

    • Může se stát, že zboží bude perfektní pro někoho ve vašem okolí. Zkuste ho darovat nebo vyměnit v rámci rodiny, přátel nebo komunit. Darováním můžete někomu udělat radost a předejít plýtvání

 

Pokud se přesto rozhodnete vrátit zboží, postupujte podle následujících pokynů:

 

  1. Právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů

    • Podle českého práva máte nárok odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo je k dispozici pro všechny zákazníky, kteří se rozhodnou vrátit nevyhovující zboží. Zvažte však tuto možnost pouze v případě, že zboží nemůže být jinak využito (např. prodej, darování). Kontaktujte nás na info@comboski.cz s informacemi o odstoupení, uveďte číslo objednávky a případně důvod vrácení
  2. Lhůta pro vrácení a stav zboží

    • Po oznámení odstoupení od smlouvy máte dalších 14 dnů na vrácení zboží. Zboží by mělo být vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo doručeno – tedy nepoškozené a pokud možno v původním obalu. Máte právo zboží vyzkoušet, ale mělo by být zachováno v co nejlepším stavu. Pokud bude zboží vráceno v poškozeném nebo opotřebeném stavu, můžeme část vrácené částky snížit o náklady na jeho uvedení do původního stavu. Předem vás o tom budeme informovat
  3. Náklady na vrácení zboží

    • Náklady na přepravu zpět nese zákazník, pokud není dohodnuto jinak. Doporučujeme vrácení provést prostřednictvím spolehlivé přepravní služby, aby se minimalizovalo riziko poškození během přepravy. V případě vrácení z důvodu vady nebo chyby na naší straně náklady na přepravu hradíme my. Kontaktujte nás na info@comboski.cz pro předplacený štítek
  4. Postup vrácení

    • Kontaktujte nás na info@comboski.cz, abychom vám poskytli přesné instrukce pro vrácení. Ujistěte se, že zboží je řádně zabaleno. Pokud původní obal již nemáte, použijte vhodný alternativní obal, který zajistí bezpečné doručení. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, zašleme vám potvrzení a začneme zpracovávat vrácení peněz
  5. Reklamace a záruční podmínky

    • Na všechny naše produkty se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Pokud zjistíte vadu, která není způsobena běžným opotřebením, kontaktujte nás na info@comboski.cz. Reklamaci lze uplatnit ve formě opravy, výměny, slevy z ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud nelze vadu odstranit. Společně najdeme nejvhodnější řešení
  6. Vrácení peněz

    • Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného zboží nebo od doložení, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve. Peníze budou vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena, pokud se nedomluvíme jinak

Nejlepší volbou je správně se rozhodnout hned při nákupu
Abychom minimalizovali počet vrácených produktů, doporučujeme před objednáním pečlivě prostudovat popisy produktů, velikostní tabulky a recenze. Neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem na info@comboski.cz, rádi vám poradíme a pomůžeme s výběrem. Správná volba při nákupu nejen usnadní celý proces, ale také přispěje k ochraně životního prostředí